28 de maig 2010

Vergonya aliena


Ja fa dies que vaig trobar aquesta oferta de feina. I no em puc estar de comentar-la...
Si cliqueu sobre la imatge s'obrirà un zoom i per tant la podreu veure millor i treure les vostres conclusions.

Jo ara en trauré les meves.

S'ofereix una feina de secretària, de secretària plus, clar, perquè haver de lidiar amb pressupostos i feines de delineació no són tasques que normalment facin les secretàries. A això hi afegeixen que s'ha de tenir una altura concreta (a part de dir indirectament que s'ha de ser guapa) per fer d'hostessa en fires i events. I feines d'acompanyament! És una manera de dir que també s'haurà de posar de genolls? De fet, ja poca cosa més poden demanar!

O sí! espera! que resulta que el requisit d'estudis mínims és d'ENGINYERIA TÈCNICA!

I els idiomes són preferibles, però no imprescindibles... perfecte per anar de fires!

O sigui, que demanen un florero? Enginyer, però florero facilón al cap i a la fi. Quins collons.

Amb la meva dignitat a l'atur, no vaig respondre a la temptadora oferta.